ZWROTY

1. Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 14. dni od dnia zakupu produktu. Jeśli od Twojego zakupu minęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu lub wymiany naszych produktów.

2. Zwrot pieniędzy do klienta następuje tylko wtedy, gdy odeśle on towar na niżej podany adres przeznaczony do zwrotu. Zwrócony towar powinien być nieużywany i znajdować się w takim stanie, w jakim dotarł pierwotnie do klienta.

3. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail powiadamiający.

4. Po zatwierdzeniu zwrotu, przelejemy odpowiednią kwotę na wskazane konto lub dokonamy zwrotu w pierwotnej formie płatności, w najkrótszym prawnie ustalonym terminie. Zwrot pieniędzy jest możliwy 14 dni od momentu zakupu towarów i następuje w momencie odbioru produktu, który klient wysłał na swój koszt na podany niżej adres.

5. Koszty wysyłki odsyłanego towaru pokrywa kupujący.

REKLAMACJE

1. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie oraz towar nie uległy uszkodzeniu w transporcie. W przypadku uszkodzenia produktu przez kuriera, należy skontaktować się ze sprzedawcą w celu wszczęcia procedury reklamacyjnej.

2. Procedurę reklamacyjną rozpoczynamy od zgłoszenia przez klienta reklamacji poprzez wysyłkę maila z opisem problemu i powodu reklamacji na adres: dekorlamp70@gmail.com W tytule maila proszę umieścić słowo „REKLAMACJA”.

3. Nasz pracownik weryfikuje zgłoszenie oraz powiadamia klienta o jego przyjęciu. Do każdej reklamacji podchodzimy w sposób indywidualny, dlatego przedstawimy propozycję dalszego postępowania w sprawie.

4. Czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru lub otrzymania zgłoszenia o uszkodzeniu produktu w transporcie.

5. Wszystkie koszty związane z transportem w przypadku zwrotu/wymiany lub reklamacji pokrywa Kupujący. Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz paczek wysyłanych na nasz koszt. Po weryfikacji reklamacji ocenimy, czy koszt wysyłki reklamowanego produktu zostanie do Państwa zwrócony. Adres do zwrotu/reklamacji: P.P.H.U „DEKORLAMP” Sławomir Urbański ul. Notecka 36 64-800 Chodzież. Na każdym etapie realizacji zwrotu bądź reklamacji jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: dekorlamp70@gmail.com lub na naszej stronie Facebook.